Amazon поръчва 3 милиона таблета, иска да стане пазарен лидер

Слуховете за таблетите на Amazon позамряха напоследък, но това не означава, че компанията не работи по тях. Устройствата носят кодовите имена Hollywood и Coyote и според слуховете ще бъдат представени през тази есен, навреме за силния сезон на предпразнично пазаруване преди Коледа. Компанията се готви да продаде 3 милиона броя от тях до октомври - според данни на Taiwan Economic News американците са поръчали на производителя Quanta между 800 000 и 1 милион броя на месец между август и октомври. Quanta произвежда още таблета PlayBook на RIM, а освен това ще прави и таблетите S1 и S2 на Sony.
Изданието посочва още, че устройствата на Аmazon ще са с по-скромни технически характеристики в сравнение с останалите таблети на пазара. Това обаче ще помогне на компанията да ги предлага на ниска цена с цел бързо увеличаване на потребителската маса и спечелване на пазарен дял от конкурентите.
Междувременно от източници на PC Mag идва друга интересна информация. Оказва се, че Amazon ще се опита да представи таблети, които осигуряват най-добрите възможности за четене на електронни книги из между всички конкурентни предложения на пазара. Освен това се потвърждават слуховете, че компанията ще заложи на евтини компоненти и няма да разчита на основните производители на таблети. Освен това ще заложи и на радикален бизнес модел при който е възможно да продава устройствата на 20-25% по-ниска цена от действителната им стойност с което да стане лидер на пазара на таблети с Android. В този случай компанията ще генерира печалба от допълнителното съдържание, което ще продава на потребителите и дори от реклама. Amazon вече има доверието на 200 милиона потребители, които са въвели данни за кредитите си карти и са само на клик разстояние от покупката на книги, видео или музика.
RSS Feed